woensdag 2 november 2016

Xmas

                                        Hallo allemaal,

deze tijd van het jaar is het natuurlijk super leuk om kerstkaarten te maken.
                                    
De basis heb ik gemaakt van rood en craft cardstock. Bovenaan heb ik de sterrand geplakt, deze blijft het goed doen bij kerstkaarten. Het plaatje heb ik geplakt in de mooie ovale stans. Deze heb ik eerst uitgestanst in het rood, daarna op craft alleen geembost , opelkaar geplakt en uitgeknipt. Bovenaan de kaart nog de leuke arreslee met hertjes geplakt.

 De kerststerren uit the one of a kind set passen hier natuurlijk perfect bij! ik heb ze aan elkaar gezet met een parelbrad. daarachter heb ik wat hulsttakjes geplakt.

Links onderin heb ik de candystokjes geplakt,deze komen ook uit de one of a kind kerst set. Ik heb ze ingekleurd met een wit schrijvende pen. Langs de randen heb ik een mooi sierrandje geplakt, 1 van mijn favorieten randstansen.

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren, groetjes



1 opmerking:

Ela zei

Mooi in dit rood! Ja de voorraad kunnen er weer lekker aanvullen! Je hebt prachtig materiaal gebruikt. Groetjes Ela