woensdag 30 november 2016

Trouwkaart


Hallo allemaal,

deze keer een trouwkaart gemaakt, deze hebben we ook zo nu en dan nodig voor een gelukkig stel die in het huwelijksbootje stappen.


De basis heb ik gemaakt van craft en roze cardstock en het mooie papier uit het secret garden crafty boutique pakket(9100/0301). De randjes heb ik be-inkt met distress inkt vintage photo

Het plaatje heb ik in deze mooie mal (6002/0579) geplakt,bij deze mal zit ook een rechthoek om je plaatje precies op maat uit te stansen,super handig.

Achter de roosjes heb ik de mooie swirlstans (6003/0061 ) geplakt,voor een mooi sierlijk effect.

 Aan de bovenkant heb ik de no end border met libelles (6002/0585) Het handige is,deze mal stans je uit en dan kun je het gedeelte eronder zolang maken als je wilt. Op de libelles heb ik libelles van dutch doobadoo geplakt met wat pareltjes.

Hopelijk heb ik jullie weer mogen inspireren, groetjes





1 opmerking:

Caroline zei

Prachtig Miranda! De mallen, het papier, het plaatje. En zo mooi met die bloemen erbij!
Genieten!
Groetjes Caroline