woensdag 9 november 2016

Winterhuisjes

Hallo allemaal,

inmiddels is het alweer november, met de winter in aantocht, dat gaf me de inspiratie voor deze creatie.


De huisjes MDF set van Dutch Doobadoo heb ik beplakt met het designpapier uit het blok Tough Textures. De randjes heb ik beinkt met zwarte inkt. De bodem heb ik beplakt met cysal. Op de daken heb ik witte glitter foam claybal geplakt. dit kan je recht streeks uit je potje op de huisjes aan brengen.
 De ijsbeertjes heb ik gestanst uit wit papier en be-inkt met grijze distress inkt. Zijn ze niet schattig!?

 Op de huisjes heb ik wat leuke items , hier de slee en ski's, geplakt. Deze komen uit een laser art vel van Dutch Doobadoo.

Op de dennenappeltjes heb ik wat witte gesso gesmeerd  voor een sneeuw effect en daarover heen heb ik wat ijskristal gestrooid. Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren. Groetjes




Geen opmerkingen: