dinsdag 8 november 2016

Winter

Hallo allemaal,

alweer 1 november vandaag, wat gaat de tijd snel, de hoogste tijd om weer eens lekker te hobbyen aan een winterkaart.

Hoe kan dat beter met het prachtige crafty boutique winter pakket (9100/0302). In het pakket zitten 8 vellen met  daarop 8 verschillende designs, dubbelzijdig gedrukt. Een card-art mal om je basis te maken en een super mooie hoekstans met sneeuwsterren. Deze kaart heb ik ermee gemaakt.

 Aan de rechterkant heb ik de hertjes(6002/2029) geplakt, deze heb ik ingekleurd met distress inkt vintage photo. De witte stipjes op de rug heb ik gestipt met een wit schrijvende pen. Daarachter de boompjes uit de one of a kind kerst set (6002/0583)
Het plaatje van het hertje heb ik geplakt op deze mooie stans (6002/0579) In de hoek de stans uit het crafty boutique pakket.
 Ik heb de kaart versierd met wat bloemen en hulsttakjes(6003/0060) De hulsttakjes heb ik ingekleurd met distress inkt peeled paint en ice spruce. De sneeuw is wat foam clay.

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren, groetjes


Geen opmerkingen: