woensdag 6 januari 2016

Winters lantaarntje

Hallo allemaal,

het nieuwe jaar is weer begonnen, de kerstboom en alle versieringen zijn het huis weer uit, wel erg kaal , dus tijd voor wat gezelligheid, bijvoorbeeld met dit winterse lantaarntje met lichtjes erin.


De basis is een  MDF lantaarntje van Let's get bizzee, deze heb ik in elkaar gezet en eerst wit geschilderd met witte gesso. Daarna heb ik hem beplakt met designpapier. Rondom het lantaarntje heb ik wat mos geplakt. Het hekje komt uit de one of a kind set  Spring, dit hekje is dus ook prima op je winterse creatie te gebruiken! Het hekje heb ik ingekleurd met distress inkt vintage photo.


 Rondom het lantaarntje heb ik ook de ijspegel stans gebruikt,deze heb ik uitgestanst uit wit glitter papier. Achter het plaatje heb ik wit ribbelkarton geplakt en bewerkt met iets witte gesso.


Het dennenboompje heb ik uitgestanst uit wit papier en ingekleurd met behulp van daubers met de kleuren distress inkt peeled paint en iced spruce. daarna heb ik hem voorzien van liqiud applique, dit smeer je dun op, verwarm je met een heattool en je krijgt een prachtig 3D sneeuw effect.


In het lantaarntje heb ik een bosje lichtjes gestopt werkend op batterijen en geen waxinelichtje , i.v.m. brandgevaar.


Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren!
Groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



3 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi winters sfeertje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ela zei

Mooi en lekker sfeervol in deze donkere maanden als de kerstboom eruit is! Groetjes Ela

corryskaart zei

erg mooi gemaakt en heel sfeervol met al die gave dingen die erop zitten
groetjes corry