woensdag 20 januari 2016

Vintage love

Hallo allemaal,

vandaag een echte vintage kaart, zoals de meeste van jullie wel weten ,ben ik gek op vintage kaarten en creaties.

De basis heb ik gemaakt van roze en creme cardstock en daarop het mooie designpapier van Noor design.


Bovenaan de kaart zit de bloemenrand, eerst heb ik hem in het roze uitgestanst en op de kaart geplakt, daarna heb ik hem uitgestanst in creme kleur en hiervan een aantal bloemtjes los geknipt en op de roze basis geplakt.De kleine bloemtjes in creme kleur komen van de one of a kind spring set.


Achter de ovale mal heb ik een vintageplaatje geplakt,daarboven een strikje van kant en een roosje erop. Ook heb ik de mooie randstans op mijn kaart verwerkt.


Het blaadje in het groen uitgestanst en hieropwat bloemetjes en pareltjes geplakt,het bingokaartje komt van de bingo stempelset.

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren!
Groetjes,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking:

Margo zei

Wat een prachtige kaart !
Groetjes
Margo