woensdag 13 januari 2016

Hot chocolat

Hallo allemaal,

in het noordelijk gedeelte  was het afgelopen week echt winter, zo erg dat je kon schaatsen op straat en wat is er lekkerder na het schaatsen als warme chocolade melk?!


De basis heb ik gemaakt met een dutch doobadoomal , craft papier en het winter designpapier blok van Noor design .De mal om tekenen en uit knippen en plakken, makkie toch en zo'n leuk resultaat.


De tekststempel komt van  de stempel set winter wishes, deze heb ik gestempelt met bruine memento inkt op craft papier. Het plaatje heb ik op 1 van mijn favoriete Noor mallen geplakt, hij blijft gaaf! Achter het plaatje en mal heb ik een stukje ribbelkarton geplakt.


De schaatsjes heb ik uit wit gestanst en ingekleurd met distress inkt vintage photo. Daaarover heen heb ik een strikje van kant geplakt.


Op de slee heb ik wat glossy accents gesmeerd om die delen iets te accentueren. Onder het sleetje heb ik wat witte foam clay geplakt voor een winters effect.


 Op de roosjes heb ik wat eiskristal geplakt met de dutch doobadoo alles lijm, deze droogt transparant op, zodat je alleen het eiskristal ziet als het is opgedroogd en niet de lijm.


De sneeuwvlokken komen van een laser art vel van dutch doobadoo. Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren.
Groeten,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking:

Joke zei

Super leuk, wat een geweldig mooi klein kadootje heb je zo. Fantastisch.
Groetjes Joke