dinsdag 26 januari 2016

Spring en Noor design demo

Hallo allemaal, 

Zaterdag 30 januari geef ik op de hobbybeurs van Gerda 's hobbyshop in Harderwijk een demo met de nieuwe Noor design artikelen. Het is van 10.00-16.00, kom je ook?!


De basis heb ik gemaakt van groen cardstock en gemat met wit, daarna beplakt het super mooie designpapier blok budding spring (6011/0314). Het is echt een prachtig blok met fantastisch lente papier. 

Bovenaan de kaart heb ik de bloemenrand (6002/0476) in het groen geplakt, ook heb ik hem uitgestanst in het wit en hier wat bloemetjes vanaf geknipt en op de groene basis geplakt. De kleinere bloemetjes komen uit de one of a kind spring set (6002/0503), die passen er prima bij en maken het helemaal af.

  
Onderaan de kaart heb ik het vogelhuisje geplakt,uitgestanst uit bruin ribbelkarton. Daarbij heb ik wat klimp-op (6002/0456) geplakt, de nerfjes heb ik ingekleurd met vintage photo en daarna heb ik er iets glossy accents op aan gebracht.


 De tekst komt van de spring stempelset (6410/0069) . Deze vlinder komt uit de one of a kind springset (6002/0503). Alle gebruikte plaatjes komen van knipvellen van Gerda's hobbyshop.


Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en zie ik jullie zaterdag 30 januari op de hobbybeurs van Gerda's hobbyshop in Harderwijk.
Groeten,


2 opmerkingen:

Ilonka zei

Prachtig kaartje Miranda

Groetjes Ilonka

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuke en mooie kaart!! Ik verheug mij op zaterdag in Harderwijk om je creaties te zien, leuk dat jij er ook bij bent dit keer! Groetjes Betha