zondag 2 augustus 2020

bloghop nieuwe Noortjes


Goedemorgen allemaal,

Vanwege corona was onze nieuwe collectie vertraagd maar gelukkig daar is hij dan eindelijk! 
Geen fotobeschrijving beschikbaar.
  
 De handjes van onze Noor meisjes jeukten natuurlijk weer om hier mee aan de slag te gaan. Hier vinden jullie mijn creatie:




We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden.




Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop op 2 augustus langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

Heel veel plezier!

Je mag nu terug naar het 
Noor-design blog

groeten Miranda Bouhof

19 opmerkingen:

Elly zei

Mooie kaart Miranda. In een frisse tint.
Groetjes Elly

Elly zei

Vanuit jouw loop ik vast...als ik naar jullie blog ga zie ik een oudere melding staan, niet van de bloghop.
Groetjes Elly

Josee Heylen zei

WoW wat mooi

Josee Heylen zei

Idem voor mij, ik kom ook op een oudere pagina van 27 maart terecht

brigitte_vroegop zei

Oh wat een mooie kaart. Heel mooi tafereel..., prachtig die kleuren.
Groetjes Brigitte

Caroline zei

O ja, die boom in de auto! geweldig verzonnen. Ik vind de boompjes dan ook superleuk!
En de ronde mal is al een toppertje hoor! Vroeger had ik zo'n koker waar je net zo'n schijf als de mal in moest doen en dan klikken en dan draaide hij door. Als je door de koker keek, zag je allemaal plaatjes. Ik kan even niet op de naam komen haha.
Al met al een prachtige sfeervolle kaart!
Mooi papier en heeft dus verder ook niet veel meer nodig.
Groetjes Caroline

Engelchen zei

Ook al zo'n mooie kaart, gemaakt met die ronde mal. Ook de andere nieuwe spulletjes zijn weer gaaf.
Groetjes Geesje

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart. De ronde mal is super! Groetjes Betha

Lucky L. zei

Prachtige kerst creatie! Die mal met dat lint erdoor vind ik echt geweldig! Leuk hoe je de malletjes gecombineerd hebt!
Groetjes Ingrid

Jacqueline zei

Heel mooi tafereeltje Miranda
groetjes Jacqueline

Bianca Werkhoven zei

Erg mooi kaart

Antonette Groenendijk zei

Prachtig, heel mooi

Aartje zei

Mooi Miranda. Prachtig zoals de kerstbomen uit het papier terugkomen als stans.
Groeten, Aartje

roelie zei

Ook heel mooimiranda zo in de kleuren met blauw er bij

Jesken zei

Hier hou ik wel van, toch iets wat koelere winterse kleuren. Geweldig!

Engelchen zei

Ik was vanmorgen al hier om je een compliment te geven voor je prachtige kaart. Nu mijn rondje even gemaakt, bleef vanmorgen steken onderweg.

Nogmaals ..... een prachtige kaart, gemaakt met de mooie nieuwe spullen :)

Elly zei

Wat een mooie kaart. En zo mooi dat de kerstbomen uit het papier weer terug komen in de stans die je gebruikt. Toppie

Anita Wiegers zei

Hier krijg ik een fijn gevoel van
Vroeger had ik zo’n viewer waar dan een schijf in ging en dan kon je doorklikken voor mooie nieuwe plaatjes
Daar doet deze creatie me zo aan denken
Heel gezellig

998Bet zei

Pokervvip merupakan situs judi poker online pkv games terpercaya dan juga bandarq indonesia terbaik
hanya dengan minimal deposit 10 ribu saja anda sudah bisa memainkan 9 permianan yang sudah sangat populer
di server pkv games online, dapatkan bosnus cashback 0.5% setiap minggunya dan bonus referal 20% untuk selamannya

Agen Poker Pkv Terpercaya
Agen Poker Online
Poker PKv Terpercaya
Agen Poker Online Terpercaya
Situs Judi Poker Online Pkv
agen poker pkv
bandar poker online
Agen Poker pkv
Agen Poker
situs agen poker Online