woensdag 4 oktober 2017

Workshop herfstkaarten

Hallo allemaal,

donderdag 16 november kom ik een workshop herfstkaarten maken geven bij Noor en Zo, we maken deze dag 2 echte herfstkaarten, welke natuurlijk super leuk als verjaardagskaart verstuurd kunnen worden. Er zijn nog een paar plekjes vrij, opgeven kan via deze link

 De basis heb ik gemaakt van bruin en roest oranje cardstock met daarop het designpapier (6001/0)
Als je aan de tag trekt, welke ik met de tag maker heb gemaakt, komen de twee teksten te voorschijn.

 Bovenaan de kaart heb ik deze mooie randstans geplakt.
 De kaart versierd met wat eikeltjes en eikeblaadjes, deze heb ik ingekleurd met de kleuren distress inkt tea dye, scattered straw en vintage photo.
 Het plaatje komt uit het Noor knipvellen pakket, deze heb ik geplakt op deze mooie stans.
 De paddenstoelenrand heb ik in gedeeltes op m'n kaart geplakt, wit als basis, groen het gras van gebruikt en rood voor de hoedjes. De stippen heb ik met een wit schrijvende sharpy pen gestipt.

 De blaadjes heb ik ingekleurd met distress inkt scattered straw, peeled paint, rusty hinge , fired brick.Zo kun je ze heel mooi in herfstkleuren maken. Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren, groetjes



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Je kaartje is super mooi Miranda!
Zaterdag bij Doe@Ding gezien bij jou.
Daar was hij nog veel mooier!!!!
Groetjes Jannie

Mieke VB zei

WoW, wat een mooie kaart en een super idee om met een verrassing tekst zo in de kaart te verwerken. Groetjes Mieke