dinsdag 24 oktober 2017

Demo Noor Design Boekensteuntje creatief in Echt

Hallo allemaal,

zaterdag 28 oktober kom ik een demo geven met de prachtige artikelen van Noor design bij het Boekensteuntje creatief in Echt. Het is van 10.00-16.00, kom je ook?!

De basis heb ik gemaakt van bruin en oranje cardstock en het designpapier falling leaves (6011/0540)

Super leuk toch dit wasbeertje (6002/0967) Per onderdeel stans je hem uit in de gewenste kleur. Ik heb hem een eikelte (6002/0966)

Onderaan zit de paddenstoelenrand (6002/0970), welke ik eerst heb uitgestanst in wit , deze gebruik ik als basis. Daarna uitgestanst in groen, gras eraf geknipt en op m'n witte basis geplakt, daarna uitgestanst in rood en daarvan de hoedjes van de paddenstoelen eraf geknipt. De witte stipjes heb ik met een sharpy pen erop gezet.

Hier zie je die leuke ponpoenenstans set (6002/0969) in 3 verschillende formaten met van die leuke bijpassende blaadjes erbij.

Hier heb ik het wasbeertje (6002/0967) uit de boomstam (6002/0966) te voorschijn laten komen. Het eiken blad heb ik met distress inkt en daubers ingekleurd, in de kleuren distress inkt tea dye , vintage photo en scattered straw.

Het plaatje heb ik op die mooie "blauwe" stans (6002/0971) geplakt.

Bovenaan versierd met een eikenblad en de eikeltjes (6002/0966)

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en zie ik jullie zaterdag tijdens de demo in Echt bij Het Boekensteuntje creatief. Groetjes


1 opmerking:

lenywim35 zei

Heel mooie herfstkaart Miranda. Veel op te zien. Je hebt je best wel heel erg gedaan. grts leny