woensdag 21 juni 2017

Zomermarkt bij Noor en Zo

Hallo allemaal,

noteren jullie 2 juli ook alvast in jullie agenda?! er is bij Noor en zo van alles te doen en er is een zomermarkt/braderie rondom de winkel, ik kom deze dag een demo geven met de nieuwe Noor collectie.

De basis van deze kaart heb ik gemaakt met rood en groen cardstock en  het prachtige Christmas Eve designpapier. Het papier is al zo mooi dat ik op deze kaart weinig heb gedecoreerd.

Langs de zijkanten heb ik deze mooie randstans geplakt, ik heb er wat goudkleurige pareltjes opgeplakt.

                                               
Het plaatje komt uit het knipvellen pakket, hier in zitten veel mooie plaatjes bijpassend aan het designpapier.

De kerststerren heb ik op elkaar geplakt nadat ik ze bestempeld heb met de bijbehorende stempel die er meteen bij in de verpakking zit. Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en zie ik jullie zondag 2 juli tijdens de zomerbraderie in Waspik. Groetjes





1 opmerking:

Ela zei

Heel sfeervol! Groetjes Ela