dinsdag 27 juni 2017

Demo Noor design bij Noor en Zo

                                 

Hallo allemaal,

Zondag 2 juli kom ik een demo geven met de prachtige artikelen van Noor design bij Noor en Zo in Waspik, er is nog meer te doen en te zien en er is ook een braderie rondom de winkel. Een bezoekje zeker waard.

                                            
De basis heb ik gemaakt van rood en groen cardstock in combinatie met het mooie Christmas Eve designpapier(6011/0520)

Aan de zijkanten heb ik de mooie randstans (6002/0912) geplakt.

Aan de bovenkant heb ik de strikrand (6002/0640) geplakt, deze heb ik gestanst in groen en gemat op rood cardstock.

Op de kaart heb ik deze gave lantaarn (6002/079) geplakt, ik heb er wat 3D sneeuw opgesmeerd voor het winterse effect.

Het plaatje komt uit het knipvellen pakket (6013/0343) Langs het plaatje heb ik van die handige hoekstansen(6002/0792) geplakt, super handig en mooi voor langs  bijvoorbeeld een plaatje.

De kerststerren(6004/0004) heb ik gestempeld met versa mark transparante inkt, daarna bestrooid met zilverkleurige embossingpoeder en verhit met de heattool voor dit mooie resultaat.

Als je de kaart opent komt de tekst (6410/0114) naar voren en ook hier komt het designpapier (6011/0520) wel heel mooi uit.
Hopelijk heb ik jullie weer mogen inspireren en zie ik jullie tijdens de zomermarkt op zondag 2 juli in Waspik. Groetjes



1 opmerking:

BenteS zei

Beautiful card with all these lovely dies!
The folding inside is great :))