woensdag 18 januari 2017

Winter wonderland


Hallo allemaal,
wat een sneeuw afgelopen week, het is altijd een mooi gezicht en het hoort natuurlijk wel echt in deze tijd van het jaar. Dit gaf mij de inspiratie voor deze winterse kaart.

De basis heb ik gemaakt van craft en het metalic bruine karton van joy, dit geeft een mooie glans.

Het uilen plaatje heb ik geplakt op de mooie ovale stans van Noor design. Ik heb er wat craft achter geplakt. De bloemetjes heb ik bewerkt met eiscristal, dit breng je aan op de plaatsen waar je eerst wat tacky glue heb gesmeerd,deze lijm droogt transparant op en zorgt ervoor dat je na het drogen alleen het eiscristal ziet zitten.

Aan de bovenkant heb ik de oude ijspegelrand geplakt,welke ik heb gestanst uit wit glitter papier. De tekststempels heb ik met witte versa fine gestempelt, daarna witte embossing poeder erover gestrooid en dan verhit met de heattool.

Op de boompjes heb ik liquid applique gesmeerd en dit verhit met de heattool, zo ontstaat er een 3D sneeuw effect. Aan de zijkanten een mooie sierlijke mal, welke ik heb gemat op craft. Hoplijk heb ik jullie weer kunnen inspireren, groetjes



2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige winterse kaart! Groetjes Betha

Erica ♥ zei


Echt een schitterende kaart ☺
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-DDBD) }