woensdag 21 oktober 2015

Merry christmas

Halo allemaal,
ik was meteen verliefd op deze leuke hertjes van MDF van Dutch doobadoo, ze staan zo gezellig in je kamer, vooral met die lichtjes erin.


Ik heb het MDF op het designpapier en craft geplakt en daarna uitgeknipt, vervolgens heb ik de randjes be-inkt met distress inkt vintage photo. De ruggetjes van de hertjes heb ik extra aangezeten er vervolgens witte stipjes opgezet met een wit schrijvende pen. De bodem heb ik bedekt met wat mos, hierop heb ik wat dennenappeltjes en houten sneeuwsterren van craft emotions geplakt.De dennenappeltjes en sneeuwsterren heb ik voorzien van een dun laagje witte gesso,vervolgens heb ik wat ijskristal over gestrooid voor een winters effect. Het sneeuw op de bomen is foamball-clay, dat kun je rechtstreeks vanuit je potje op de bomen plakken, na een tijdje is het hard, net zo als gewone klei wat aan de lucht droogt.

 
Kijk eens hoe gezellig in  het donker, hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren!



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

3 opmerkingen:

Ela zei

Ach ja, wat een schattige hertjes! Heel leuk gemaakt, sfeervol. Groet Ela

Ela zei

Ach ja, wat een schattige hertjes! Heel leuk gemaakt, sfeervol. Groet Ela

Margo zei

Wat mooi met die lichtjes en wat zijn die hertjes schattig !
Groetjes
Margo