woensdag 26 oktober 2016

Christmas

Hallo allemaal,

eind oktober, de kerst komt zo langzaam aan al in zicht, je hebt nog een tijdje om al je kerstkaarten af te maken om ze in december te kunnen versturen.

De basis heb ik gemaakt in de traditionele kleuren van de kerst rood en groen. 


In het midden de prachtige hulst stans, welke ik heb uitgestanst in groen en heb gemat op rood cardstock. Op de hulstblaadjes heb ik wat rode pareltjes geplakt,als besjes diende.
Bovenaan de hulststans heb ik een kerstster geplakt, deze kun je maken met de one of a kind kerst set. ik heb hem op een kante strikje geplakt.

 Aan de zijkant heb ik een vakje voor de label gemaakt, met ook hierop zo'n mooie kerstster uit de one of a kind kerst set.
 Aan de rechterkant ook een label met wat kleine hulstblaadjes die ik afgeknipt heb van de grote hust stans. Onderop wat candy sticks geplakt, uitgestanst uit rood en ingekleurd met een wit schrijvende pen.
Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren! Groetjes




1 opmerking:

Nicolette zei

Schitterend Miranda.
Groetjes Nicolette