woensdag 16 maart 2016

Paas ei tasje

Hallo allemaal,

De Paasdagen komen er alweer aan, hoe leuk is het dan om iemand te verrassen met een leuk zelf gepimpt Paastasje met paaseitjes?!


De basis is een craft tasje in de vorm van een ei. Hierop heb ik eerst designpapier uit het budding spring paper blok geplakt.


Op de basis heb ik die mooie vierkante stans geplakt. Midden in heb ik een echt voorjaarsplaatje geplakt.De tekst "spring "komt uit een laser artvel van dutch Doobadoo. Het  stukje honingraat komt uit een chipboardvel van Dutch doobadoo.


In de hoek op de stans heb ik wat eendjes geplakt, deze komen uit een laser-artvel van Dutch Doobadoo.

    
In het tasje heb ik een zakje met paaseitjes gestopt, aan het zakje heb ik een labeltje gestrikt met de tekst Happy Easter.


Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren.Groetjes 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking:

Frouwkje zei

Superleuk Miranda!! Geeft echt een lentegevoel ;-).
Het plaatje is ook zooooo schattig.
Liefs, Frouwkje