woensdag 3 februari 2016

Sketch challenge

Hallo allemaal,

Van de week is er weer een nieuwe sketch challenge gestart bij Noor en Zo, je kunt er een leuke prijs mee winnen, doen jullie ook mee!? Dit is mijn voorbeeld voor jullie:


De basis heb ik gemaakt van geel, lichtgeel cardstock en designpapier uit het blok budding spring. Het designpapier heb ik bewerkt met een tool van Tim Holz en distress inkt vintage photo.


Boven aan de kaart heb ik de mooie vlinderrand geplakt met daarop 2 losse vlinders in de licht gele kleur.

Achter de ovale mal heb ik een vintage plaatje geplakt.


  

Aan de zijkant heb ik 1 van mijn favoriete randstansjes geplakt, ik blijf hem mooi vinden en gebruiken. Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren!
Groetjes 


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking:

Nicolette zei

Echt een schitterende kaart vind ik dit, Miran! Tof!

Lieve groet, Nicolette