vrijdag 15 augustus 2014

calender

my DT project for the bestie 3d deco challenge blog

3 opmerkingen:

Kreatives von Andrea zei

Der ist fantastisch dein Kalender, der gefällt mir sehr,sehr gut...

Ganz liebe Grüße von Andrea

Anoniem zei

Wat een gave en leuke dingetjes zie ik hier allemaal!!!
Ik kom snel weer een kijkje nemen...ik ben je nieuwe volger...:-)
Creatieve groetjes, Gaby

De hobbydroom zei

Ah bedankt voor je super lieve en leuke reactie op mijn blog! Ik vond het ook erg leuk om jouw te ontmoetten. Het was een leuke beurs he? Maar wat een eeenorme eer dat je wat mocht maken voor het kerstboek van Marianne! Ik snap wel dat ze jouw gevraagd hebben hoor. Want wat maak je te gekke creaties zeg! Ik ga je ook gelijk gezellig volgen :)

Nog een heel fijn weekend en nogmaals bedankt voor het je lieve woorden die je op hebt geschreven in het kerstboek :)
Lieve groetjes, Mandy