maandag 5 april 2010

2 keer een award gekregen!


van ellis en van tanja,bedankt dames!ik ben er erg trots op:)
nu moet ik 10 dingen over mezelf vertellen;
1 ik ben 31 jaar
2 ik ben (bijna) 7 jaar getrouwd met marco
3 samen hebben wij 2 kids,Nancy van 5 en Mike van 2,5 jaar
4.we hebben een kat die balou heet
5 ik heb een scrapverslaving,hihi(maar ik rook niet)
6 ik zit in designteam van www.cutestampsandcards.nl
7 hiervoor maak ik o. a. workshoppakketjes
8 andere hobby is de wii of nintendo ds
9 ik ga graag naar de sauna
10 of gezellige dingen doen met vrienden
ik mag de award doorgevenaan 10 mensen,maar ik geef hem aan al mijn trouwe blogbezoekers door.
groetjes miranda

2 opmerkingen:

Ans zei

Hei Miranda,
wat geweldig voor je. Betekent wel dat je een hele mooie site hebt met allemaal mooie creaties.
Maar.............dank zij jou, is hij ook een beetje voor mij. Ben best wel trots.

Tineke's hobby zei

He Gefeliciteerd met je award je hebt hem verdiend
Groetjes Tineke