donderdag 10 december 2009

romantisch rozendoosjes

dit keer heb ik een romantisch rozendoosje gemaakt voor www.cutestampsandcards.nl

hij is zeer binnenkort als workshoppakket te bestellen in de webwinkel!compleet met alle benodigde materialen en duidelijke werkbeschrijving in kleur met patroon.
en a.s. zaterdag is hij al op de kerstmarkt in eerbeek te koop,want daar staat de stand van cute stamps and cards,waar ik die dag mag helpen:-)

bovenkant van het doosje


zijkant












doosje geopend














detail van rechts boven in het doosje

7 opmerkingen:

*Ellen* zei

whow wat een schitterende box ben alleen bang dat je ze allemaal verkoopt al op de kerstmarkt

Scrap@Home by Miranda Bouhof zei

ik hoop het natuurlijk wel,maar misschien komen ze vanavond of morgen in de webwinkel en dan zijn ze voor de kerstmarkt te bestellen,maar op is op,dus als je er dan meteen bij bent:-)
groetjes miranda

Janny zei

ooooh dit is ook weer een prachtdoosje Miranda!

Rita zei

Wat is dit ook weer een gaaf doosje.De kleuren vindt ik zelf erg mooi.Groetjes Rita.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Zoals altijd is deze ook weer prachtig, heel stijlvol!
Groetjes van Jacqueline

Trudy zei

Miranda ook deze box is weer schitterend!!
Groetjes Trudy

Thea zei

Mooi..... ik ben even niet geweest en heb even je creaties bekeken. Ze zijn natuurlijk weer prachtig.
Vindt vooral het waxine doosje super, erg leuk idee.

Groetjes Thea

fijn weekend.