zondag 4 oktober 2009

cutiedag 4 oktober 2009


vandaag ben ik naar de cutiedag geweest,georganiseerd door jacqueline en agnes.top gedaan weer, dames!het was een erg leuke dag!
vanwege dierendag was het thema vandaag...je raad het al....dieren.
dit naamkaartje had ik gemaakt er was ook een wedstrijd voor uitgeroepen en de winnaar was ....ik!!!!!joepie!!!!ik heb er een leuke prijs mee gewonnen!magnoliastempels en scrappersflos.
in de ochtend hebben we de basis voor de beweegbare kaarten gemaakt en s'middags kon je ze naar eigen idee afmaken.ook kreeg je een leuke goodiebag en naar afloop een verloting waar ik een doosje bloemetjes mee heb gewonnen.erg leuk allemaal!!!maar vooral een leuke gezellige dag en zeker voor herhaling vatbaar!!!

7 opmerkingen:

Thea zei

Hij is erg cutie. Gefeliciteerd met je prijs.

Groetjes Thea

*Ellen* zei

wat een leukerd met die aapjes, en gefeliciteerd met je leuke prijsjes

Jacqueline (Sjakkie) zei

Gefeliciteerd, je kaartje is dan ook wel super leuk! Veel plezier met je nieuwe aanwinsten.
Groetjes van Jacqueline

Trudy zei

Wat een prachtig naamplaatje !! en gefliciteerd met je prijs.
Groetjes Trudy

Janny zei

ooooh wat gaaf zeg!

Paula zei

Wat een prachtig naambordje is dit zeg. Ik snap dat je gewonnen hebt het is zo schattig.
Nog gefeliciteerd met je zoontjes verjaardag.
liefs Paula.

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten zei

Het is helemaal een terechte winnaar!!!! Gr,
Jacqueline