zondag 25 april 2021

Moederdagkaart

 Hallo allemaal

Zoals jullie vanmorgen hebben kunnen lezen hebben we vanaf nu in de webshop van Scrap@Home super mooi design papier van ScrapandMe. Dit design papier heeft prachtige bloemen motieven. 

Ik ben al aan de slag gegaan met dit papier en heb een patroon van Miranda gebruikt om een leuke moederdagkaart te maken waar je wat lekkers in kunt stoppen.

Ik heb bij deze kaart gewerkt met het prachtige paperpad "Rosy Days"


Op de voorkant van de kaart heb ik een schudvenster verwerkt met daarin sequins oftewel pailletten 
om het schudvenster mooi af te werken heb ik daar een rond kader omheen gemaakt dat ik heb bewerkt met brons kleurig embossingpoeder.


De bloementoef langs het schudvenster zijn uitgeknipte bloemen uit het paperpad
daar tussen heb ik takjes uit wit cardstock gestanst en om die iets meer op te laten vallen heb ik de bolletjes op de takken bewerkt met roze/zilver embossingpoeder.



Als je de kaart open maakt heb ik aan de rechterkant een kleine pocket gemaakt van perkament papier (vellum) omdat het altijd lastig is om vellum onopvallend te plakken heb ik hele dunne tape gebruikt en op de buitenkant een heel dun lintje er overheen geplakt zodat je de tape niet meer kunt zien.
In de pocket heb ik een kleine tag gedaan waar je iets op kunt schrijven.
Op de pocket heb ik ook weer bloemen geplakt 





Aan de linker kant heb ik met een stans een gedeelte uit het design papier gesneden zodat het witte cardstock waarmee ik gemat heb er doorheen komt.


 Met de printer heb ik de tekst Fijne moederdag uitgeprint
 en dat met een stukje design papier er onder weer opgeplakt.


Als je de kaart verder open maakt zie je aan de linkerkant ook weer pocket maar dan een grotere ook deze heb ik gemaakt van vellum 
In het midden van de kaart die je een doosje, daar vertel ik je straks meer over.


Ook deze pocket heb ik op dezelfde manier gemaakt als de kleine ook deze is afgwerkt met een lintje en moet bloemen


in deze pocket heb ik 2 tags gestopt


Deze moederdagkaart is voor mijn schoonmoeder en ieder jaar met moederdag probeer ik toch weer iets te maken met een grappige moederdag tekst dus ook deze keer mocht deze niet ontbreken ;) 
De tekst op de tags heb ik uitgeprint op het design papier en daarna met een stans uitgestanst.


En dan het doosje, in de deksel van het doosje heb ik een tekst uitgesneden.
De tekst kun je maken in je foto programma of Word.
de tekst print je uit, knip je uit en trek je over op je papier. 
Er zijn potloden met een heel handig hulpstukje waarmee je dan een schaduwrandje rond je mal kan tekenen deze heb ik gebruikt om een schaduwrand om de tekst te maken. 
TIP: print de tekst uit op stevig cardstock zodat je dit makkelijk kunt overtrekken zodat je papier verschuift of kreukelt.


In de binnenkant van het doosje heb ik ook design papier geplakt.
In het doosje kun je lekkere chocolade of iets anders in doen.
Ga je er chocolade bonbons indoen zonder papier dan je heb wel kans dat de chocola af gaat geven op je design papier en dat is zonde.
Omdat te voorkomen heb ik van mica een soort omgekeerd dekseltje gemaakt  (zie laatste foto)
dit kun je in het doosje leggen en blijft je design papier beschermd en zullen er geen vlekken op je papier komen.



Wil je nu ook deze kaart maken dat kan, het patroon van de kaart is te koop bij Scrap-home.nl
Maar Miranda heeft nu ook een leuke aanbieding, koop je een van de nieuwe paperpads van Scrapandme dan krijg je dit patroon er gratis bij!



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.scrap-home.nl
Als je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.









5 opmerkingen:

Jolanda zei

Schitterend...geweldig om naar te kijken.

Liefsss Jolanda

Yu Allen zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
superslot zei

superslot เล่น ผ่าน เว็บ เว็บไซต์สล็อตออนไลน์ รูปแบบใหม่ ซุปเปอร์สล็อตเอ็กซ์ดี มาแรง กับ pg-slot.game ที่มาแรงที่สุดในขณะนี้ ทางพวกเราเป็นคนที่ให้บริการเกม พีจีสล็อต ที่สนุกที่สุด

lucabetasia zei

lucabetasia บาคาร่าออนไลน์ เป็นเกมคาสิโนออนไลน์รูปแบบหนึ่ง บาคาร่าเป็น เกมสุดฮิตเป็นที่นิยม ที่เล่นง่าย pg สามารถทำเงินได้จริง สมัครเล่นได้ง่าย ๆ สามารถทดลองเล่นได้ฟรีสุดฮิต

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.