maandag 20 augustus 2018

Bloghop Sailing Home

Dag allemaal,

Wat is de Noor! Design Sailing Home serie toch gaaf. Daar hebben webij Bella Lulu natuurlijk een leuk knipvel bij.

** klik {HIER} om dit vel te bestellen **

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Dit leuke knipvel met teksten matcht weer perfect bij het Noor! Design Sailing Home papier dat je hieronder ziet.

** Klik {HIER} om deze papierset te bestellen **



Ons Noor & Zo Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met Bella Lulu en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien. 


Wat moet je doen?
  • Ga 20 augustus 2018 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Hier alvast wat kleine sneakjes van de tropische kaarten die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!


Dit is mijn creatie hiervoor:


 Als je de label aan het roer omhoog trekt , komt de label te voorschijn.




Je mag nu  terug naar :



Heel veel plezier bij het hoppen!

17 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig, wat heb je er weer een kunstwerkje van gemaakt Miranda! Groetjes Betha

Wijnanda zei

Prachtige uitgebreide kaart geworden! Die tinten passen ook overal goed bij elkaar!

Betina zei

superleuke kaart, een mooi kunstwerkje ......

creamaris zei

Ow wauw. Deze ga ik zeker eens maken. Bedankt!

Astrid van der Linde zei

Deze kaart is ook echt supergaaf en ik kan wel zeggen ik ben verliefd op het papier en het knipvel...... en ik zei wel het wordt nog wat op 8 september maar eerst komen de knotsgekke kaartendagen nog dus wie weet wat daar nog gebeurt ;) <3

Wilma van Bergen zei

Wauw! Wat een gave creatie weer.

Fieneke zei

leuk model kaart heb je gemaakt!

Petra zei

Wauw, prachtig Miranda

Paula zei

Super Miranda, wat gaaf

Gina zei

Wat een superleuk geheel ! Mooie kleuren en grappige figuurtjes! Groetjes, Gina

Unknown zei

Ik kom tijd te kort om zelf kaartjes te maken, maar hier maak ik graag tijd voor ;).

Unknown zei

En dan komt er weer zo'n prachtige kaart. Lijkt mij wel een uitdaging. Groetjes jolanda

Lia zei

Jullie weten elkaar wel te overtreffen zeg! Wat een inspiratie

Unknown zei

Wat een lieffie!

Crea-Mo's Cards & More zei

Wauw wat super gaaf is deze creatie van jou weer 😍😍 Het knipvel van Bella Lulu is echt te gek, zeker in combi met het mooie designpapier Sailing Home. Groetjes Monica

Judith Thoonen zei

WAOW, wat is dit mooi gemaakt!
Grt van Judith

Josee Heylen zei

Wat moet het heerlijk zijn om met deze mooie materialen te kunnen werken, ik geniet