maandag 9 juli 2018

Bloghop Bella Lulu


Dag allemaal,

We zijn zo vol van onze mooie Bella Lulu vellen dat we ook met dit gave Kittens vel een bloghop voor jullie organiseren.

foto van Jolanda Bergmans.

Dit leuke knipvel met teksten matcht weer perfect bij het Noor! Design Tropical Summer papier dat je hieronder ziet.

6011/0568 Paper bloc Vintage Soul

Ons Noor & Zo Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met Bella Lulu en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien. 


Wat moet je doen?
  • Ga 09 juli 2018 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Hier alvast wat kleine sneakjes van de tropische kaarten die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!

dit is mijn creatie hiervoor:





Wil jij ook zo'n pop-up kaart maken, dat kan 21 juli tijdens de bella Lulu workshopdag, er zijn nog enkele plaatsen vrij, dus geef je snel op via deze link : bella-lulu-workshopdag!
Je maakt dan niet alleen zo'n leuke pop up kaart, maar ook nog 2 andere creaties bij Joyce en Daisy.


Je mag nu door hoppen naar Miranda K

groetjes Miranda Bouhof

25 opmerkingen:

Sylvia zei

Zo'n gaaf model dit, prachtige kaart!

Unknown zei

De kleuren van de foto zijn niet oké? Wel een leuk modelletje :-)

Chantal Boeren zei

Wauw wat een gave pop-up kaart!!

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig leuke pop-up kaart!! Groetjes Betha

Crealian zei

Je kaartjes altijd prachtig... jammer dat de kleur van de foto’s nu wat anders zijn maar ik kan in mijn hoofd zeker bedenken hoe hij in het echt is: echt mooi
Leuk model kaart he! Heb hem ook al gemaakt maar dan zoals je eerste: met de unicorns!

Elly zei

Erg leuk!!

Astrid van der Linde zei

Gaaf!! Ik had niet gezien dat de popup met de katjes was!! Leuke verrassing!! En ik had al zo'n zin in de 21ste! <3

Wil zei

Wauw!!!! (moet ik nog meer zeggen)

gerrie zei

leuke kaart

wilma zei

Heel mooi!

Antonette Groenendijk zei

Mooie kaart

creamaris zei

Wat een werk, wat een werk. Benieuwd hoe je dat gedaan hebt.

Joke zei

gaaf modelletje hoor en die plaatjes zijn echt super leuk. Volgens mij zijn de kleuren van je foto niet zo geweldig want het papier is in het echt veel mooier volgens mij.
groetjes Joke

Anja Kromwijk-Nieuwlaat zei

wat een "grote"kaart! echt een heel leuk model!

Wilma van Bergen zei

Wat een compleet kunstwerk is dit. Heel mooi😍

Jolanda Etman zei

Zo gaaf Miranda.

Unknown zei

Wat een leuk idee 😻

Vigdis zei

Gaaf Miranda. Echt leuk zoals je dit gedaan hebt.

Marga's place zei

Een mooie kaart en je hebt er weer veel werk van gemaakt. Knap hoor zo'n model!

Crea-Mo's Cards & More zei

Wauw Miranda, wat en super gaaf model. Ik ga deze ook zeker eens proberen. Het vintage soul papier bij de Bella Lulu kittens is zo gaaf😍😍 Groetjes Monica

Emmie zei

Zo'n leuk modelletje !!!! Staat op mijn lijstje hoor !!

Beisforbeauty zei

Wat een werk heel speciaal ook


Liefs Cindy

Anita Wiegers zei

Wat een mooie kaart
Jammer van de blauwe waas maar dat doet zeker niet af aanneem liefheid

Sjan zei

Wat een mooi kaartmodel super combi van papier met de kittens

Sylvia de Bruin zei

Zo leuk om dit model te maken