woensdag 20 september 2017

Herfstkaarten workshop


Hallo allemaal,

donderdag 16 november kom ik een kaarten workshop geven in de herfstsfeer, deze pop-up kaart is 1 van de kaarten die we deze dag gaan maken.

De basis heb ik gemaakt van donkerbruin en donker oranje rood cardstock met daarop het mooie herfst designpapier van Noor design.

 De paddenstoelenrand heb ik in wit uitgestanst en als basis gebruikt, daarna in rood uitgestanst en daarvan de hoedjes van de paddenstoelen uitgeknipt en op de basis geplakt, het zelfde doe je met het gras en de bruine zwammen. De witte stipjes heb ik met een wit schrijvende sharpy pen gedaan.

 De blaadjes heb ik voorzien van mooie herfstkleuren met daubers en distress inkt, in de kleuren stattered straw, rusty hinge, pelled paint en fired brick.
Het egel plaatje komt van de knipvellen van Noor design. Deze heb ik geplakt op die mooie nieuwe blauwe stans, welke ik in donker oranje heb uitgestanst en gemat heb op donker bruin cardstock.

Als je de kaart opent komt het pop-up gedeelte te voor schijn, terwijl hij plat in een envelop verstuurd kan worden. De plaatjes komen van de knipvellen van Noor design.

Zo leuk die pompoenen, deze horen toch echt wel bij dit jaargetijde.

In de boom heb ik het wasbeertje geplakt met ervoor een eikenblad.
Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en zie ik jullie op de workshop 16 november bij Noor en Zo, opgeven kan via deze link, groetjes









1 opmerking:

Ela zei

Wat een mooie herfstkaart Miranda! Prachtige kleuren en materialen heb je gebruikt. Het zijn ook weer leuke plaatjes van Noor. Groetjes Ela