woensdag 24 mei 2017

Wings


Hallo allemaal,

Dit keer een geel kaartje, deze kleur past toch echt wel bij het voorjaar.

 De basis heb ik gemaakt van geel en wit cardstock bij passend bij het designpapier.
 Ik heb de randstans rond om de tekst geplakt, zodat hij mooi door loopt en er een soort frame ontstaat.
Dezelfde rand heb ik aan de zijkanten van de kaart geplakt en afgewerkt met pareltjes. Zo zie je dat je dezelfde stans op verschillende manieren kunt gebruiken.



Het plaatje heb ik in de mooie ronde stans geplakt, welke ik in wit heb uitgestanst en heb gemat op geel cardstock. De kleine gele bloemetjes die ik hier op heb geplakt komen van het bloemen liniaaltje, zo heb je in 1 draai veel kleine bloemetjes, super handig!

Hopelijk heb ik jullie weer mogen inspireren, groetjes



Geen opmerkingen: