woensdag 22 maart 2017

25 Maart Demo Noor design bij Noor en Zo


Hallo allemaal,

zaterdag 25 maart kom ik een demo geven bij Noor en Zo in Waspik met de mooie materialen van noor design, het is van 10.00-16.00. Kom je ook?!

De basis heb ik gemaakt van blauw en roze cardstock en het mooie carpe diem designpapier.


De leuke vlaggetjes zijn uit de nieuwste Noor collectie, zijn ze niet enig?! ik heb ze uit roze uitgestanst en gemat op blauw.

Langs de randen heb ik de mooie ornament randstans gebruikt met daarop wat roze pareltjes geplakt.


Het plaatje heb ik geplakt op de mooie ornament stans, welke ik eerst heb gestanst in wit en daarna gemat op blauw cardstock. Wil je deze kaart ook maken, geef je dan op voor de kaarten maak workshop van 8 april, we maken deze dag 2 kaarten a la Miranda, voor meer info en opgeven klik je op deze link


Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en zie ik jullie tijdens de workshop of tijdens de  demo zaterdag bij Noor en zo Groetjes




2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuk deze kaart Miranda! Groetjes Betha

Anja zei

Oh, de alfabetjes zijn wel heel erg gaaf hè! Die staan ook hoog op mijn verlanglijstje.
Ik vind je kleurencombinatie geweldig! Heel zoetjes, maar ik hou daar zó van.
Groetjes Anja