woensdag 21 december 2016

Fijne feestdagen

                                  
Hallo allemaal,

inmiddels zal iedereen al wel wat kerstkaarten ontvangen hebben, toch blijft het altijd nog veel leuker dan alle digitale wensen.

                                       

De basis heb ik gemaakt met roze en wit cardstock en maja designpapier, welke ik distresst heb met vintage photo.

Achter het plaatje heb ik de mooie vierkante swirl stans geplakt. Deze maakt de kaart mooi sierlijk.

Achter de bloemen heb ik wat hulstblaadjes geplakt, uitgestanst uit zilver kleurig karton voor dit leuke effect.

De stempeltekst komen van een clearstempelset. Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren. Groetjes


1 opmerking:

Erica ♥ zei


Schitterende kaart ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Hert-rendier-ree}