woensdag 8 juni 2016

shadowbox at the beach

Hallo allemaal,

nog een paar weken en dan begint hier alweer de grote vakantie voor de lagere school, tijd om alvast in de vakantie stemming te komen met deze shadow box in beach style.


Als eerste heb ik de shadowbox van dutch doobadoo met witte gesso beschilderd en laten drogen. Op het onderste mdf vlak heb ik het hout nerf designpapier geplakt uit het blok wood texture.


Ik heb de shadowbox versierd met allerlei spulletjes met het thema beach/ zee. Zo ook het anker stansje.


In het flesje heb ik wat overgebleven designpapier gedaan, opgerold met een sate prikker en de randjes met een tool van Tim Holz oud gemaakt ,samen met distress inkt vintage photo. De meeuw hoort naruurlijk ook bij dit thema.


De seashore collectie is perfect passend voor bij deze shadowbox. Het roer en de vuurtoren heb ik ingekleurd met distress inkt vintage photo.


Het leuke touw en zeilbootje in weer een ander vlakje van de shadow box geplakt om zo tot een mooi geheel te komen.


Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en alvast vel voorpret voor de vakantie gewenst. Groetjes




2 opmerkingen:

Marjanne zei

Wat een prachtige shadowbox! Echt zomer, zon, zee en strand, je blijft kijken!

Marjanne zei

Wat een prachtige shadowbox! Echt zomer, zon, zee en strand, je blijft kijken!