woensdag 18 mei 2016

Waxinelichtjes kaart


Hallo allemaal,

afgelopen zaterdag mocht ik een workshop geven aan een groep enthousiaste dames die graag eens bij mij een kaarten workshop wilden volgen,  ook dat kan bij Noor en Zo geregeld worden. Dit was 1 van de kaartjes die we gemaakt hebben.


Het is een kaart met daarop een doosje met waxinelichtjes . De basis is gemaakt uit roze cardstock. Het designpapier komt uit het blok budding spring. 

Op de label heb ik een tekst gestempeld van het clearstamp blad spring. De vlindertjes komen uit een laser artvel van dutch doobadoo.


Het roosje heb ik gemaakt met een rol op roosmal. Met daarachter een paar blaadjes. Op het roosje heb ik wat skittles/glitterlijm gesmeerd.


Het afdrukje van die lieve olifantjes zijn van wild rose stamps. Deze heb ik ingekleurd met de winsor & Newton markers in de volgende kleuren:
olifantjes;cg1 t/m 5
gras:G 356-267-178
vlinders  en bloem:M865- 156 en blender

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren, groetjes



1 opmerking:

Marjanne zei

dit blijft een leuk modelletje hè