woensdag 19 augustus 2015

Zee lantaarn

Hallo allemaal,

Hebben jullie de nieuwe lantaarn van let's get bizze al gezien?
Ik heb hem gecombineerd met de beach lijn van studiolight.
De meeuwen van noor design mogen hierop natuurlijk ook niet ontbreken.



De lantaarn heb ik wit geschilderd met witte gesso.
Ik heb hem in een stanndaard van let's get bizzee geplaatst, zodat hij rechtop blijft staan en dan heb je natuurlijk iets meer plaats om hem te pimpen.

Achter de open cirkel heb ik een bakje gemaakt waar precies  een waxine lichtje  in past, voor extra effect van de lantaarn.

Groeten Miranda

1 opmerking:

De hobbydroom zei

SuperGeweldigFantastisch!!
Wat een ontzettend mooie strand lantaarn! Er is ook zoveel op te zien :) ik hou er van! Een dikke 10 voor jou Miranda!

Lieve groetjes, Mandy