vrijdag 31 oktober 2014

NOOR CHALLENGE MET TUTORIAL TRAPJESKAART

Het is weer tijd voor een nieuwe Noor! Design challenge en na het succes van de cadeautjes kaart hebben ze mij weer gevraagd of ik nog een leuk patroon voor Noor-design wilde maken.
Dat wilde ik natuurlijk wel!

Dit is de kaart geworden, een trapjeskaart. We hopen dat jullie hem leuk vinden en gezellig met ons mee doen!






Je kunt meedoen met onze challenge tot 29 november 2014 door een foto van je creatie inclusief je naam te emailen naar: 
info@noortje-design.nl

Je kunt er een leuke prijs mee winnen!

Kijk op Noor-design
voor de werkbeschrijving/tutorial

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en allemaal mee doen, ik ben benieuwd naar al jullie creaties.  

Liefs Miranda

2 opmerkingen:

Marleen zei

Geweldig mooie kaart Miranda!!
Ik vind hem echt prachtig.
Fijn weekend en groetjes, Marleen

Erica ♥ zei


Wat een schitterende kaart, top ☺

Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}