vrijdag 16 november 2012

herfstboekje










5 opmerkingen:

Cinderella zei

Wauw Miranda
Dat zier er geweldig mooi en leuk uit super en die foto`s toppie

Een fijn weekend
Liefs Cindy

Lenie zei

Wat een prachtig boekje en mooie foto's ook.
groeten Lenie

Riet zei

Prachtig gemaakt Miranda.

Liefs Riet.

Marlies zei

Wauw wat een schitterende herfstboekje! Prachtig gemaakt en een heel leuk idee!! groetjes, Marlies

Unknown zei

Hoi Miranda, Ik ben door omstandigheden lang niet op jouw blog geweest maar daar gaat verandering in komen hoor. Wat een prachtige herfstboekje heb je gemaakt. Wat een enorme klus zal dat geweest zijn maar het resultaat is er dan ook zeer zeker naar!!
Ik ben zelf een nieuwe blog begonnen, "Homemade by Joke". Mijn oude blog doe ik niets meer aan/mee en zal op den duur verdwijnen. Ik ga je gelijk weer op de blogrol zetten van mijn nieuwe om alles wat je maakt weer te kunnen volgen :-).
Groetjes, Joke