zaterdag 6 juni 2009

hartjes doosje





van bovenaf gezien










zijkant

9 opmerkingen:

Riet zei

Wat schitterend Miranda, prachtige kleur.

Liefs Riet.

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Mooi hoor met al dat kant past allemaal perfect bij elkaar.

groetjes agnesx

Paula zei

Al weer zo'n prachtig doosje, je kan er wat van. Heb je daar modellen van of hoe doe je dat?
Fijn weekend Paula.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Schitterend Miranda, werkelijk super gaaf!
Groetjes van Jacqueline

Francien zei

Heel mooi gedaan Miranda...wat een schattig doosje is het geworden en wat een mooie kleurtjes....heel goed gedaan!!
groetjes Francien.

Unknown zei

Wat een prachtig doosje Miranda.

Groetjes Suze

Thea zei

Hoi Miranda, wat een super doosje.
Wat je niet allemaal kan doen met een beetje lint en bloemetjes.
SUPERRRRRRR

Groetjes,Thea

Ellis zei

Hoi Miranda,

hij is mooooooooooiiiiii geworden!!!!

Weet je wat nou de grap is? Ik heb er hier nog één staan, gemaakt met het zelfde papier dat jij nu gebruikt hebt.Ik vindt het mooier papier, maar helaas,ik kon de doosjes niet meer omwisselen, want toen ik deze maakte lag het boekje al bij de drukker.

Ben heel benieuwd naar het tasje!!

Groetjes,
Ellis

Angelique zei

Ik kan allemaal maar zeggen: SUPER!!!

liefs angelique